Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

πριν απο την πωληση

αυτην την εποχη οι μουσουλμανοι εχουν το ραμαζανι και εμεις την ευκαιρια να το ξερουμε καθως δουλευουμε με καμποσους απο αυτους.
βεβαια υπαρχουν οι σκληροπυρηνικοι και οι πιο μετριοπαθεις με το θεμα του ραμαζανιου και της θρησκειας γενικοτερα.
Ο Χαμ λοιπον ειναι πολυ θρησκευομενος, σε αντιθεση με τον Μπαλταρ που δεν ακολουθει τα τυπικα της θρησκειας του.
ο παρακατω διαλογος μου εκανε να γελασω πισω απο τα χαρτια των πωλησεων για καμποση ωρα.

- ελα Χαμ παρε ενα τσιγαρο.
- δεν μπορω φιλε μου ευχαριστω ειναι το ραμαζανι
- σωπα αρχισε το ραμαζανι? το ειχα ξεχασει.
-.....
- ειμαι και εγω μουσουλμανος ξερεις.
-οχι, δεν εισαι.
-Πως δεν ειμαι ρε, δεν ξερω τι ειμαι?
-Χοιρινο τρως?
-Ναι
-Μπυρα πινεις?
-Ναι
-Ε!!! ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ!
-δεν το ξερα ρε Χαμ, οτι ο Θεος εφτιαξε το χοιρινο και την μπυρα για τους Χριστιανους συγνωμη!!
-....@?..#?$$?$#??@ ( ειναι και ραμαζανι δεν μπορει και να βρισει ο ανθρωπος)

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Υμνο στο Θεο, τον ευργετικο Βασιλεα, το Δημιουργο του Συμπαντος, τον Κυριο των Τριων Κοσμων, τον Αλλαχ που ορθωσε το Στερεωμα διχως στυλους για στηριγματα, και που απλωσε τη γη σαν ενα κρεβατι...
Αν θελεις γλεντι να χαρεις, τεσσερα καλεσε οργανα :αρπα και λαγουτο, φλαουτο και λυρα : και τεσσερεις αυτα, να τα συνοδευουν ευωδιες, του ροδου, της σμυρτιας, του μοσχου και της βιολετας. Μα ολα αυτα τιποτα δεν αξιζουν αν δεν εχεις τα τεσσερα αυτα: νιοτη, και χρυσαφι, και καλο κρασι, κι ενα χαριτωμενο ταιρι...
Διαλεξα μια κορη πανωρια στη μορφη και τελεια στο σχημα, με ματια μεγαλα και γλαρα, με μακρια μαλλια, με αναργια δοντια και ενωμενα φρυδια."

Χασαν

Saturnos είπε...

Πολύ ωραία ιστορία, Δίδα Σαύρα.

Να καταθέσω και εγω μια αλλη μια ιστορία με μουσουλμάνους. Είχα πάει σε ενα σπίτι κάποιον παλαιών γειτόνων του πατέρα μου. Έχουν εναν ανθρωπο σε αυτό το σπίτι, με πρόβλημα αναπηρίας, απο ανευρισμα ( σαν να εχει πάθει εγκεφαλικό είναι). Εχουν μια μουσουλμάνα (ντυμένη και προσεγμένη με βαμμενο μαλι ξανθό, γενικά την έλεγες ευρωπαία ή αμερικανίδα , και ωραία γυναίκα , χαμογελαστή) να προσέχει και να βοηθάει αυτόν τον ανθρωπο κάποιες ωρες. Καποια στιγμή ο πατέρας μου ζήτησε ουίσκι. η κοπέλα δίστασε και έπειτα του εφερε ενα άδειο ποτήρι νερου και του είπε πως πρέπει να πάει να πάρει μόνος του ουίσκι. Ο πατέρας μου εξέφρασε την επιθυμία να χρησημοποιήσει ενα ποτήρι για ουίσκι. Τελοσπάντων σηκώθηκα εγω και βρήκα ένα τέτοιο ποτήρι. και επειτα πήγα και πήρα το αλκοολ απο ενα ντουλάπι και αυτή με κοίταζε απο μικρή απόσταση, περιεργαζόμενη τα διαβολικά καταναλωτικά αγαθα.
Έπειτα της εξηγησα πως εγω δεν πίνω αλκοολ καθόλου. Το απεχθάνομαι για την ακρίβεια. Αυτή επειτα ενοιωσε κάποια μεγαλύτερη οικειότητα μαζί μου. Να μην τα πολυλογώ, όταν φύγαμε , εβαλα πίσω το μπουκάλι. Κατα την διάρκεια της παραμονής μας εκεί είπαμε και για το αλκοολ και εξέφρασε την αντιπάθεια της απέναντι στην συμπεριφορά των μεθυσμένων. Με κοίταζε σαν να ήξερε πως συμφωνούσα μαζί της αλλά προφανώς εγω της έδειχνα οτι δεν είμαστε ακριβώς στο ίδιο στρατόπεδο.
Δεν καταλάβαινε την διαφορά στο να δέχεσαι άκριτα το αλκοολ ως αμαρτία ( και να δέχεσαι οτιδήποτε αλλο) και το να κρίνεις , εχοντας γνωση , και να επιλέγεις , όντας ελευθερος να επιλέξεις. Τωρα, γιατι δεν φωρούσε μπούργκα ( πως την λεν') ....

Σοφία είπε...

Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα ήταν να μην μπορώ να φάω χοιρινό...

ΣΑΥΡΑ είπε...

μπορει βεβαια οι Χριστιανοι που τρωνε πιτες με γυρο την σαρακοστη να γυριζουν στην γη ως φανατικοι μουσουλμανοι και να τιμωρουνται με το να μην τρωνε χοιρινο και οι μουσουλμανοι που τρωνε χοιρινο να γυριζουν ως ινδουιστες και να μην τρων κανενος ειδους κρεας.
αυτο μας φερνει στο λογικο συμπερασμα πως οι παραβατες των διατροφικων ταμπου του ινδουισμου γυριζουν ως ανορεξικα μοντελα που τρων μονο μαρουλι και το ξερνανε και κιολας.

Heliotypon είπε...

Καλά, οι διάφορες θρησκείες λένε ό,τι μαλακίες θέλεις! Ξεκινάνε από εντολές σοφών φυλάρχων που σε μακρυνές εποχές είχαν σκοπό να προστατέψουν βιολογικά εκείνες τις κοινωνίες και που σήμερα δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Το χοιρινό, π.χ. απαγορευμένο σε λαούς της ερήμου (εβραίους και άραβες), όπου οι τοξίνες που αναπτύσσονταν από το ζεστό κλίμα ήσαν επικίνδυνες. Τότε δεν υπήρχαν ψυγεία. Τώρα γιατί η απαγόρευση; Ποιά λογική υπάρχει στις εντολές μιά, τάχα, θεότητας, που επιβάλλει ή απαγορεύει με το "έτσι θέλω";

Ανώνυμος είπε...

Κατουράμε στο τάφο της λογικής σας.

Μέγας Ιεροεξεταστής